dinsdag 8 mei 2012

7 mei ...



7 opmerkingen:

Marga zei

Wat weer een mooie!!!!

Jeanet zei

Schitterend weer! Als sterretje (zonder randje) ook heel erg mooi!

Sandra Both zei

Heel mooi!
Ja soms heb ik even geen zin ( oja dat moet ik ook nog doen...) of het zoeken naar unieke granny's, gelukkig delen we inspiratie!!

Ik ga weer verder met mijn tweede vierkantje, zie je ook zo weer verschijnen :)

Sandra Both zei

Lees net bericht 2. :)
Ja super leuk pinterest! Heb ik al een tijdje en jij?

Betsy zei

Deze is mooi! Je zit lekker op schema he? Heb je ze al weer eens allemaal uitgestald? Zal een prachtig gezicht zijn, denk ik....

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Ateljee de Kraal zei

Ik ben het met bovenstaande reaktie eens, laat alles eens zien, ik denk dat het schitterend word.Deze is ook erg mooi,
groetjes Hanneke

sweetgil zei

Wat een schitterende werkjes!
Heel veel succes nog.
Groetjes
Mireille