maandag 14 mei 2012

14 mei ...


4 opmerkingen:

Sandra Both zei

Wat leuk!
Een zomerse kerst Granny! :)

SJ Scott zei

Looks good enough to eat!

Sandra Both zei

Hi!

Net al je berichtjes zitten lezen, heerlijk!:)

Jij alvast werkse voor vandaag, ik ben vrij (altijd op dinsdag ivm school, maar daar hoef ik voorlopig niet heen!)

Ja t gaat goed met mijn dekentje, maar daar is ook alles mee gezegd.. vandaar dat ik vroeg wakker was ;-).

Ja mijn volgers groeien langzaam, misschien toch eens tijd om voor betere foto's te gaan zitten!
En die spaanse reactie (tenminste, denk dat het spaans is) kan ik niet lezen zonder translate :).

Miriam zei

Zo af en toe kijk ik eens op dit blog. Bewonderenswaardig hoor, dat je voor elke dag een nieuwe (en andere) granny haakt! Deze vind ik wel bijzonder mooi.