maandag 17 juni 2013

Alle vierkantjes bij elkaar!

Allereerst natuurlijk mijn sprei..
met alle andere maaksels van de 366 vierkantjes erop/ernaast..


-----
Een tas: voor- en achterkant..


----
Nog een tas: voor- en achterkant..


--------
twee vrolijke kussentjes..


----------
Het gemakkelijke opbergbakje!


----------
Een haaknaalden-etui..
voor- en achterkant..




-------------
Pannenlappen!
-------------------
Het geur-zakje
voor- en achterkant..


------------------

Mijn mobiel-hoesje..

-----------

Het notitie-boekje..


-----------------

Het gezellige dienblaadje met.. het kleedje van een vierkantje..

-----------------------------------------

Zo... alle vierkantjes verwerkt en nog een keer op de foto!
Alle vierkantjes kun je natuurlijk vinden op deze blog..
Al de vierkantjes kun je ook overzichtelijk vinden op
MIJN PINTEREST,  de maanden januari tot en met december

------------------------------------

Ja.... het was een heeeel leuk project!

28 opmerkingen:

Unknown zei

WOW, wat een boel vierkantjes zeg!
Ik vind alles echt supermooi.
Die sprei is echt verbazingwekkend zeg!

Liefs *TwinklezCreations

Unknown zei

SUPER LEUK...en lekker vrolijk. me dochter vind de etui erg leuk. en gaat hem misschien ook wel maken.

Angélique zei

En een heel geslaagd project! Heel goed gedaan, Jacqueline!

ChériesCrochet zei

WOW, prachtig allemaal !!!!

jellinacreations zei

Super!
Je hebt toch maar mooi anderhalf jaar lol gehad van dit project :)
(en wij dus ook!)

Marion zei

Wat een klus is dat geweest maar wel met een supermooi resultaat!

Monique van den Berg zei

Stuk voor stuk leuke haaksels.

Alhoewel ik me nu wel kan voorstellen dat je nu even genoeg hebt van vierkantjes.

Groetjes, Monique

Marloeskreatief zei

Echt leuk

Amarins zei

Buiten gewoon GAAF.
Groetjes, Amarins

vee zei

Zet uw bed in uwe living, want in de slaapkamer zijn er te weinig mensen die uw kunstwerk kunnen bewonderen, allé ik veronderstel dat niet alle bezoekers tot in uw slaapkamer komen ;-)

Moos zei

Wat een boel!!! En wat een pracht zo bij elkaar!!!!!

Ilda zei

Geweldig zeg! Een boel werk maar het ziet er echt prachtig uit!

Gorete Cerdeira zei

Amazing works with the granny!! I love the afghan! Is gorgeous!!

crochetcookingandmore zei

Geweldig! Wat een hoeveelheid werk!!

Lizette zei

Wowieee, dit is echt een bijzondere verzameling vierkantjes-projecten zeg! Erg mooi!

Rika zei

Prachtige dingen heb je gemaakt!

La Xarochita zei

wow so amazing!
congratulations! =)

Terray zei

Wauwww al enkele dagen geleden ben ik via surfen op het net tegen dit project aangelopen.
WAT leuk, zo leuk dat ik dit ook wil gaan doen......Vanaf januari in het nieuwe jaar. Vergt nog enige voorbereiden qua wolletjes aanschaffen. (enig idee hoeveel er nodig is??)
Via pinterest ben ik al je vierkantjes aan het pinten. Ik zal ze tzt ook op je blog gaan lezen. Ik begrijp dat jij de patronen overal en nergens vandaan hebt. Ik vraag me alleen af of het makkelijk aan te passen is qua grootte van een blok/grannysquare. Hopelijk heb je antwoorden voor mij en wat tips en andere dingetjes waar ik moet opletten.
Je mail kan je via mijn gegevens geloof ik achterhalen.

Prachtig project!!
Groetjes Tertia

Dinah zei

all are beautiful...

Unknown zei

Zozo, dat ziet er allemaal leuk uit! Knap gedaan hoor, mijn complimenten. Ik ben meteen volger geworden. Kom je ook een een kijkje nemen op mijn blog?
Groetjes,
Angelique

angel-s zei

hi
if You selLing Ples mail me
samar.abdulla.b@gmail.com
thank you

Unknown zei

Oooo....wat veel en wat heb je er een leuke dingen van gemaakt ! Goed hoor .....Nu ook met een deken bezig ? Succes
Groeten Sophia ( Die ook een deken gaat haken ...zie mijn weblog )

Dicky zei

Ik ben helemaal weg van al die vrolijke granny's die je gemaakt hebt, kijk er vaak naar. Hoe heb je al die verschillende patronen in één maat gekregen met eenzelfde aantal steken in de laatste toer?

Anoniem zei

What else can be said other than Wow! Wow! Wow! Your work is ever so pretty and inspirational! ~Kelly

Anoniem zei

This is BREATHTAKING! So beautiful!

Teresita zei

ahhh que pena que no sigas mostrando tus bellos trabajos!!!!, me encanta como tejes!!

Ana Artedetei zei

Really nice, thanks

ATELIÊ VIVA VIDA zei


Olá! Estou encantada com a beleza de seus trabalhos. Tudo aqui é muito alegre e vibrante. Um carinhoso abraço aqui do Brazil.