vrijdag 7 september 2012

4 en 5 september...

Vandaag de vijfde en de zesde Paradise-flower
gebruikt in mijn vierkantjes..


Voor het patroon van deze bloem


Ik kon het niet laten, deze 6 mooie bloemen 
te verwerken in mijn vierkantjes..

---------------


Voor het patroon van deze mooie bloem,


---------------------

Deze  laatste twee Paradise flowers hebben een veel mooier hart dan de andere vier..
Ik heb "mijn monteur" gevraagd of hij ook wist waar ik die ringetjes 
vandaan moest halen om om te haken én...
ikke blij.. niet veel later kwam hij met deze twee ringetjes aan!

7 opmerkingen:

jellinacreations zei

Prachtig!
En slim met zo'n ring erin!
Ik heb ooit kleine gordijnringen voor dit soort haakwerk bij een tweedehands zaakje gekocht.
Dank je voor het delen van deze mooie bloemen.
Ik vind het altijd zo knap dat jij ze zo mooi als vierkantje maakt.
Fijn weekend!

hobbyloes zei

Hoi Jacqueline, deze zijn ook weer prachtig, 'k had er geen idee van dat je ringetjes gebruikte, ik vond ze al zo mooi gelijk.

Moos zei

Tjeetje deze zijn echt schitterend!

Handig zo een monteur voor ringetjes in de buurt ;-)

Liz zei

Beautiful! I love the colors you used! Liz

Jantine zei

Wat een ontzettend leuke patroontjes!

Suzanne zei

Ik heb met bewondering naar je project zitten kijken. Wat een moed !
Er zitten ook erg leuke en mooie patroontjes bij.
Succes met de laatste maanden.
Ik krijg wel de kriebels om dit ook te gaan doen. Gewoon even elke dag een moment voor jezelf......maar ben nog niet zover dat ik er echt aan ga beginnen. Wie weet in 2013....

Marga zei

Schitterende patroontjes en heb ze opgeslagen. Bedankt voor de link en je prachtige werkjes!!!!