maandag 6 februari 2012

6 februari...


Patroontje uit
Sandra Haaktrends speciaal nr. 1

4 opmerkingen:

Sandra Both zei

Dat is een hele mooie!!

Gea zei

wat leuk,
vindt ik nog iemand die elke dag een granny haakt
ik ben 1 nov 2011 begonnen en heb er nu 102!
heb net vandaag het geheel tot nu toe op mijn blog gezet
ik ga je zeker volgen :)

Tante Titi zei

hoi jacqueline,

Ik vroeg me af of je wel genoeg patroontjes hebt of dat je nog op zoek bent? Ik heb namelijk lang gezocht naar het boek 200 crochet bloks van jan eathon. Het is er ook in het nederlands maar wordt nu niet meer uit gegeven. Ik heb er lang naar gezocht nadat ik het een keer van de bieb geleend had. Ik heb er mijn eerste deken ook mee gehaakt (allemaal verschillende patronen). Maar het engelse boek is verkrijgbaar!
Je maakt prachtige granny's!

Elaine B. zei

just wondering are u going to put all of the squares in one blanket? neat idea. can't wait to see your finished item.